Regulament F3A 2010

 

 

   >>  Programul figurilor

 

1. Decolare (nu se puncteaza)

 

2. Looping  cu 6 laturi , ½ tonou pe latura superioara, intrare inversat K4


3. ½ Clepsidra orizontala , ½ tonou prima latura, doua ½ tonouri opuse pe latura 2  K3


4. Coborire la 45 cu snap roll pozitiv, ½ tonou la iesire iesire inversat K4


5.  ½ Looping diamant cu , ½ tonou pe laturi,iesire inversat K3


6. Looping diamant cu ½ tonou pe laturi , intrare de sus  K5


7. ½ looping , un tonou , iesire inversat K2


8. Ranversare ; ¾  tonou urcare , 1- 1/4 snap pozitiv coborire;intrare inversat K5


9. ½ looping patrat cu 1 snap pozitiv pe urcare,iesire inversat K4


10. 2 ½ ture vrie inversata  K4


11. Humpty Bump (tras-impins-impins) cu ½ tonou urcare si coborire,iesire inversat  K3


12. Opt Cuban ½ tonou prima coborire; 1 tonou pe a doua coborire ,intrare inversat K4


13. ½ looping patrat cu ½ tonou urcare K2


14. Clepsidra ,intrare la jumatate , 2/4 tonou pe coborire, iesire inversat K4

 

15. Humpty Bump (impins-impins-tras) cu ½ tonou urcare ,2/4 tonou coborire, intrare inversat K3

 

16. Looping triunghiular cu ½ tonouri pe fiecare latura ,iesire inversat K4

 

17. Figura 9 ; cu doua ½ tonouri pe coborire in directii opuse, intrare inversat K3

 

18. Dublu  Immelman K3


19. Aterizare (nu se puncteaza)